Pozor! Tento návod je určen pro zkušenější uživatele, hrozí vymazání dat programu!

 

Pokud se program chová nestabilně, může být problém v poškozených datových souborech. Pokud se navíc zobrazují hlášení obsahující některá ze slov "NexusDB", "nx1 file" apod, pak je chyba dat již jistá.

Nejprve se pokuste data opravit integrovanými nástroji (viz Oprava databáze) .

Pokud oprava databáze nepomůže, může být jediná možnost jak program spustit obnova vadných datových souborů novýni - prázdnými. Touto opravou budou nahrazené vybrané datové soubory, obsah těchto souborů tedy bude nenávratně ztracen.

 

Postup obnovy datových tabulek

Pokud JE možné program spustit:

Nástroje programu SendMails spuťte z hlavního nastavení programu

 

 

Pokud NENÍ možné program spustit:

Nástroje programu SendMails spuťte přes hlavní menu Windows

 

Nástroje programu SendMails

V okně nástrojů vyberte nahrání nových tabulek

 

V následujícím okně pak vyberete jaká data potřebujete nahrát nová